Sunday, June 28, 2009

Ulang tahun pertama..

Salam semua,

Hari ini tanggal 28hb Jun 2009, genaplah setahun ZZ Sunnah Farming & Enterprise menjalankan usaha penternakan kambing di Malaysia.

Pelbagai suka duka ditempuhi sepanjang setahun beroperasi, tidak perlulah diulas di sini. Aku cuma berdoa kepada Allah Azzawajalla agar usaha yang aku jalankan ini diterima dan diberkati olehNya. Aku sedar dan Allah juga Mengetahui yang aku telah banyak lalai dalam mengingati Allah semasa urusanku menjalankan penternakan kambing ini..

Solat kadang-kadang lewat kerna sibuk menguruskan kandang, kadang-kadang aku terfikir kenapalah aku menyibukkan diriku dengan benda ini sedangkan aku sudah punya pendapatan tetap. Nak kata kaya tak juga..tapi aku ingat tujuanku hanyalah untuk mencari keredhaan Allah..semoga Allah terima usahaku ini.

"SUNNAHFARMING TERUS MAJU DENGAN IZIN ALLAH, AMIN"

Dari Tenaga Kerja Sunnahfarming..
Zaki, Zul, Aimi, Pekchet dan semua pembantu separuh masa...

No comments: