Tuesday, June 2, 2009

Kelahiran Boer sulung...

Aku kalau dah mula menulis banyaklah story terkumpul..

Sebulan lepas aku telah beli 2 ekor induk Boer dari AgroGemilang setelah sekian lama memujuk tuan dia..memang puas hati membeli kambing tersebut. Aku muatkan dalam Avanza aku, sampai kat kandang habis hancing kereta aku. Nasib baik aku dah standby tikar getah dan akhbar banyak jadi tak meresap...


Salah seekor induk Boer aku...bukan FB


Ini lagi seekor...tembam.

Pada 23hb yang lepas, salah seekor kambing Boer aku dah beranak seekor anak betina yang memang comel sampai tuan dia nak beli semula..sayang wooo..anak Tyson AG tu. Terima kasih kepada Azli kerana memberikan aku peluang memiliki kambing yang memang bagus.



Ada tompok coklat kat punggung sebab bapak dia Redboer..


Geram aku tengok dia main kat belakang ibu dia...

No comments: