Tuesday, December 30, 2008

Salam Maal Hijrah 1430H

Salam Maal Hijrah..

Di kesempatan ini, aku ingin mengucapkan selamat tahun baru 1430H dan tahun baru 2009M kepada semua pembaca blog aku yang setia dan sering mengikuti perkembangan sunnahfarming...terima kasih semua.

Tahun 1429H/2008M banyak meninggalkan kenangan pahit agaknya sebab banyak kisah dalam blog aku cerita sedih tapi aku anggap ini semua pelajaran untuk kami berdua...(aku dan adik aku).
Blog inilah diari penternakan sunnahfarming..aku tak malu bercerita supaya orang lain jadikan pengajaran..sampai Cikgu Izzuddin (www.brahimnyior.blogspot.com) kata asyik cerita sedih aja hehe...

Azam aku tahun baru ini..aku akan teruskan belajar menternak kambing sehingga berjaya..
sebagai penyeri coretan aku kali ini, aku paparkan gambar terkini kandang aku.


Pandangan dari dalam..tinggal lagi 20 kaki belum pasang lantai dan dinding



Pandangan dari arah hadapan


Pandangan dari arah sisi..besar giler terkejut aku!


Pandangan dari arah hadapan

No comments: