Monday, November 10, 2008

Ujian lagi..

Salam semua..

Minggu ini sunnahfarming diuji lagi oleh Allah s.w.t. Anak kambing yang lahir pagi tadi dah kembali ke tanah..begitu juga anak kambing kelahiran kelapan yang tinggal seekor pun mati juga selepas menghirup udara di dunia ini selama 5 hari bertemankan adik aku yang hari-hari bagi susu dek kerana ibunya tidak sayangkan dia...ini semua ketentuan Allah kan?

Lagi ramai penternak yang diuji lagi teruk dari kami..ada yang mati 4 ekor induk baru sebulan bela, ada yang mati 47 ekor, ada yang kambingnya kena curi 80 ekor dan macam2 lagi. Ini kira okla untuk sunnahfarming...nak kena belajar lagi memahami kambing.

Ilmu belum cukuplah tu, tak faham2 lagi. Tapi sunnahfarming akan meneruskan perjuangan ini sehingga berjaya!! CHAIYUK!!

1 comment:

Brahimnyior said...

Berdepan dengan ujian, ucaplah innalillahiwainna ilaihiro jiun..

Setiap ujian, ada hikmah tak terduga.

Jangan patah semangat