Thursday, November 27, 2008

Kelahiran ketiga belas..

Salam untuk semua..

Maaf sebab lama menyepi..sudah hampir dua minggu aku berkampung di Kuantan menyiapkan kandang aku yang masih berbaki lagi 70 kaki tak berbumbung tu..alhamdulillah sekarang sudah hampir siap walaupun tidak sepenuhnya. Aku upah TKI (tenaga kerja Indonesia) untuk siapkan bahagian bumbung manakala bahagian dinding aku gotong-royong dengan abang dan adik ipar aku...


Kocok dan rakannya sedang memasang bumbung..puas hati tengok hasil kerja mereka.


TKI wanita turut bantu siapkan kandang aku..

Dalam duk sibuk-sibuk buat kandang tu, alhamdulillah lahir lagi 2 ekor anak kambing betina yang comel..terkabul juga impian aku nak melihat anak kambing aku lahir depan mata. Ibu kambing tu pun ok..penyayang.


Kembar 2 betina dilahirkan jam 8.00 malam..alhamdulillah!

Tapi maaf tak dapat update gambar, tak boleh download. Sabar noo...Dah update!

No comments: