Monday, March 26, 2012

Kelahiran sulung 2012..

Salam,

Pada hari Khamis 15 Mac kambing Boer aku di Johor telah melahirkan seekor anak betina tetapi masa tu cuti sekolah aku balik kampung abang aku kahwin jd ibu dara tu jenis geli anak dia menyusu, anaknya mati sebab lemah x menyusu. Yang tolong jaga kambing takde pengalaman..nak buat macamaa xde rezeki.

Alhamdulillah, hari Rabu 21 Mac Allah bagi aku ganti 2 ekor betina melalui seekor lagi Boer induk veteran..sekarang dah sihat aku pegang mak dia msa anak dia nk minum susu. Terima kasih ya Allah, mengembirakan hati hambaMu ini..

5 comments:

Fairul said...

Assalamu'alaikum Wrmbth,

Kuatkan semnagat tuan. Posting blog selalu tentang berita terkini kambing

UMM BARAQAH RESOURCES
http://kambinghalal.blogspot.com

Fairul said...

Mari sama2 berbincang tentang ternakan kambing di blog kawan2 penternak. Bila berjemaah ni semangat menternak membara.

http://alwigoatfarm.blogspot.com (Tuan blog ni tak kedekut ilmu)

http://feral-kk.blogspot.com (tuan blog ni tengah semangat bela kambing)

Selepas penat dikandang, jenguk2 blog rakan2 lain insyaallah tak kesunyian. Jika tidak, jadi blog usang tanpa pengisian.

Fairul said...
This comment has been removed by the author.
Feral KK said...

Sy dgn smgtnye mnyokong sdr.fairul.haha..aku dh bce blog cikgu zaki kite ni dr awl smpi hbis..alhmdulillah byk mklmat brgne dpt dceduk..

Btul sperti cdgn sdr fairul..buat ape2 pun kalu brjmaah lg hebat nikmatnye..jd jmputla cikgu zaki join skali sesi prcmbahan idea n brkongsi mklumat dlm blog kami nih..

Kndg kt bkit goh kan?bleh mlwt nnti nih..:-)

shadegiven sunnahfarming said...

Terima kasih segala nasihat kawan2. Sejak akhir2 ni agak sbuk ngan tugas disekolah jadi x smpt nk update selalu. Handset yang selalu guna nak amik gmbar pn dh rosak..insyaallah sy perbaiki.