Tuesday, January 3, 2012

Dugaan tahun baru 2012..

Salam,

Aduhai..aku tak faham apa isu yang cuba dimainkan oleh orang atas kat tempat keje aku ni. Aku bela kambing ngan beli traktor pun nak dimesyuaratkan dalam meeting pentadbiran. Padahal banyak lagi benda yang perlu difikirkan. Bos baru belum panggil aku tentang hal ni..

Nampak gayanya aku kena pindahkan kambing aku ke kampung atau jual Boer kesayangan aku ni kemudian beli kambing kampung. Selepas itu hantar ke kandang K.Terengganu bersama kambing sedia ada. Nak hantar Boer ke sana takut tak serasi plak..

video

Nak jual ke tak ni???..

Tunggu bos panggillah baru buat keputusan..

6 comments:

UMMBARAQAH said...

Assalamu'alaikum. Mengajar dan menternak tak boleh ke? Hal luar opis pun nak berbangkit

Feral KK said...

salam..mungkin dsbbkn cikgu bt projek tanaman dikwsn sekolah(sprti dlm gmbr)..kndang xpastila dimane..jd mmg akn ade pro dan kontra nye..haha

UMMBARAQAH said...

Semoga kerja hakiki cikgu tak menghalang usaha murni menternak kambing ini. Saya doakan semuanya lancar.

shadegiven sunnahfarming said...

kandang mmg sekolah punya..pengetua lama mmg bnrkan sbb kandang tu ada jgk digunakan dan dijaga drpd terbiar. Yg melebihnya pen.kanan yg jenis ada PHD, mengadu domba..terima kasih doa rakan2.

Feral KK said...

biasela pnyakit phd tu mmg sntiase ade kt mnusia nih..smuge cikgu tabah mnghadapinye..

UMMBARAQAH said...

Hehe, dah ada PHD pun masih irihati dengan kerja menternak ni ya. Hehe

http://hargalembukorban2011.blogspot.com
http://kambinghalal.blogspot.com