Thursday, October 23, 2008

Kelahiran ketujuh..

Salam,

Dah lama aku tak update blog ni sebab 1. Tiada cerita nak cerita 2. Aku sibuk buat assigment Master aku...tapi apapun, penternakan kambing tetap menjadi pujaan hatiku..

Alhamdulillah! Lebih kurang jam 7.30 pagi tadi, sunnahfarming menerima seekor lagi anak kambing betina seberat 4.8kg. Adik aku cakap besar anak kambing yang baru lahir tu, insyaAllah akan jadi induk unggul sunnahfarming satu hari nanti.

Gambar akan disertakan kemudian. Adik aku tak ada telefon bimbit berkamera nak ambil gambar.

1 comment:

Brahim Nyior said...

Zack, sebenonya banyak mu buleh cite dalam web ni. Mu buleh cite pasal jenih kambing, tanda kambing nak ngawan, kisah lucu semasa mu tengok kambing, jadi blogger lain pung dok payoh tunggu2 cite mu yang tak tubik2 tu...

Mu cite je, sikit pun dok ape...