Saturday, January 9, 2010

Lawatan mesra SGI-Farm

Salam,

Pada masa cuti sekolah baru-baru ini, aku telah membuat lawatan ke SGI-Farm di Melaka kerana hendak memilih 2 ekor induk untuk peserta contract farming aku. Dah pilih tu aku 'tersambar' seekor pejantan Stud muda yang memang cantik. Aku nak gantikan dengan pejantan lama yang aku beli dari KTL Farm yang tak memanjat..

Seminggu selepas tu, En.Norman dan En.Shahrul (pemilik SGI Farm) telah membuat lawatan balas ke ladang ZZ Sunnah Farming untuk menghantar 10 tong Base Food yang aku tempah. Hantar sambil melawat..

Abg Norman, Shahrul bersama Zul (Farm Manager) dan Amin & Aniq..
 
Base Food tu memang wangi dan berkhasiat. Boleh digandakan dengan makanan lain untuk menjimatkan kos..memang berbaloi. Syukur dapat bertemu dengan sumber makanan yang lebih murah dan berzat untuk kambing.



No comments: